Het enige wat je dan moet doen is je glasbreuk aangeven bij je verzekering en een herstelling aanvragen bij Weemaes.
Wij nemen alle administratieve rompslomp uit handen en brengen alle documenten in orde voor je verzekeringsmaatschappij of -makelaar. We kunnen je offerte ook rechtstreeks aan je makelaar bezorgen. We werken samen met de meeste Belgische verzekeringsmaatschappijen.
Vraag je glasherstelling aan en wij regelen alles voor je, van de administratie tot de plaatsing van je nieuwe glas!
Ontvang een bestek voor je verzekeringHieronder vind je een overzicht terug van de verzekeringsmaatschappijen waarmee we samenwerken. Staat die van jou er nog niet tussen? Geen zorgen, ons team neemt steeds contact op met je makelaar wanneer je een glasherstelling bij ons aanvraagt.
Een thermische glasbreuk, een gebroken ruit of een gecondenseerd raam in je woning, appartement, etc. worden allemaal gedekt door je brandverzekering. Ook als huurder komt je verzekering tussen bij glasbreuk.
Krassen op je raam worden, afhankelijk van je polis, soms gedekt maar niet altijd. Neem in geval van twijfel steeds contact op met je verzekeringsmakelaar, zij kunnen je meer info bezorgen over welke schade precies gedekt wordt door je polis.
Je kan je glasbreuk rechtstreeks aangeven bij je verzekeringsmakelaar. Dit kan vaak online of telefonisch.
Vraag daarna een herstelling van je glas aan bij Weemaes. We nemen alle papierwerk voor onze rekening en zorgen ervoor dat je verzekeringsmaatschappij alle nodige info krijgt zodat ze je kunnen vergoeden.
In sommige gevallen moet er een expertise gebeuren door je verzekering, bijvoorbeeld omwille van de omvang van de schade of wanneer er een derde partij betrokken is bij de glasbreuk. Dit kan er voor zorgen dat het iets langer duurt voor we je nieuwe glas kunnen plaatsen. Wanneer je verzekering alles goedgekeurd heeft, plannen we zo snel mogelijk je glasherstelling in!
Krijg een gedetailleerde offerte voor je verzekering